عشق من: MARYAM
تولدت مبارک عشق من:مریم

 

 


  تولدت مبارک  عشق من:مریم

 

 

 


نمیدونم چگونه عاشقانه ترين روز خدا رو جشن بگيرم وقتي


عشقم در كنارم نيست!

 

چگونه اين لحظه هاي زيبا رو با تو قسمت كنم وقتي حضورت

 

 

 ممكن نيست

عزیزم : مریم  

 

 

بهترین روز زندگیم روزیه که تو به دنیا اومدی از پیش خدا


 برای من متولد شدی !

 

دلم مي خواست در كنارم بودي و ميديدي كه

 

براي روز ميلادت از عميق ترين درياها  

 

 از بلندترين كوه ها و از سخت ترين صخره ها خواهم


 گذشت....

 

 كاش در كنارم بودي و مي ديدي كه قلبم را 

 

چگونه در جعبه اي رنگارنگ ميگذارم تا به تو هديه كنم

 

كاش در كنارم بودي ....

 

 اما حالا که از هم دوریم بدون  كه در سخت ترين لحظه ها

 

شادترين روز خدا را تنها جشن گرفته ام

 

فقط به ياد تو مریم عزیزم

 


نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: